GARANȚIE

1. Durata Garanției

  • Produsele achiziționate de pe magazinul online donna.ro beneficiază de o garanție de 30 de zile de la data primirii acestora de către client. Această garanție acoperă defectele de fabricație și deteriorările survenite în mod normal pe durata utilizării normale a produselor.

2. Excepții din Garanție

  • Garanția nu acoperă daunele cauzate de manipularea incorectă a produselor, neglijență intervenții neautorizate, accidente sau orice alte utilizări neconforme ale produselor.

3. Procesul de Garanție

  • 3.1 În cazul în care produsul achiziționat prezintă defecte de fabricație sau deteriorări în termenul de 30 de zile de la primire clientul este rugat să ne contacteze imediat prin e-mail la adresa contact@donna.ro sau pe WhatsApp la numărul +40 752 363 667 . Vă rugăm să furnizați o descriere detaliată a problemei și, dacă este posibil, să atașați fotografii relevante.
  • 3.2 Echipa noastră va analiza și verifica solicitarea ta iar în cazul în care se constată că produsul prezintă un defect de fabricație sau deteriorări, vă vom oferi opțiunile disponibile pentru a soluționa problema.

4. Soluționarea Garanției

  • În cazul în care produsul poate fi reparat, vom efectua reparația la un atelier specializat sau la producătorul produsului, în funcție de politicile de garanție ale acestuia.
  • Dacă reparația nu este posibilă sau nu este fezabilă, vă vom oferi posibilitatea de înlocuire a produsului cu unul identic sau similar, în măsura în care este posibil.
  • În situația în care înlocuirea nu este posibilă, vă vom returna contravaloarea produsului, inclusiv costurile de transport plătite inițial pentru livrare, în termen de 14 zile de la data acceptării solicitării de garanție.

5. Informații de Contact

  • Pentru a beneficia de garanția produselor achiziționate de pe donna.ro sau pentru orice întrebări referitoare la politica de garanție, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la adresa contact@donna.ro, prin telefon sau WhatsApp la numărul +40 752 363 667
  • Echipa noastră îți va oferi asistență și informații suplimentare, respectând legislația din România.

RETUR

1. Dreptul de Retragere

  • 1.1 Dreptul de retragere conform legislației în vigoare: Clientii beneficiază de dreptul de retragere a comenzilor conform prevederilor Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiilor asociate acestora și a Ordonanței de Guvern nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.
  • 1.2 Clientii pot exercita dreptul de retragere în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor, conform prevederilor legale.
  • 1.3 Pentru a exercita dreptul de retragere, clientii trebuie să ne informeze în mod clar și explicit cu privire la decizia lor de retragere printr-o declarație neechivocă (de exemplu, printr-un simplu mesaj la numărul +40 752 363 667 pe WhatsApp, printr-un e-mail sau o scrisoare trimisă prin poștă).

2. Condiții de Returnare a Produselor

  • 2.1 Produsele returnate trebuie să fie în starea inițială, nefolosite și să fie însoțite de toate accesoriile și documentele originale, conform prevederilor legale.
  • 2.2 Costul transportului pentru retur în cele 14 zile este absolut gratuit, se pot aplica conturi suplimentare pentru procesarea și verificarea produselor, acestea vor fi suportate de către client conform prevederilor legale, pentru mai multe informații ne puteți contacta.
  • 2.3 Este important ca produsul returnat să nu fi fost purtat, să prezinte semne de uzură, deteriorări cauzate de utilizarea incorectă, neglijență și să fie însoțit de toate etichetele. Pentru expediție, se recomandă utilizarea unui ambalaj protector, preferabil cel original. Produsul nu va fi acceptat pentru returnare dacă prezintă zgârieturi, deteriorări, etichete deteriorate sau dacă lipsesc accesorii. Nu se acceptă retururile pentru produse purtate sau cu urme de uzură. Aceste cerințe trebuie respectate pentru a asigura un proces eficient și corect de returnare a produselor.

3. Procesul de Returnare

  • 3.1 Pentru a returna un produs, clienții trebuie să completeze un Formular de Retur disponibil pe site-ul nostru, conform prevederilor legale.
  • 3.2 Vom organiza ridicarea coletului de la adresa specificată în Formularul de Retur în termen de obicei într-un termen foarte scurt, de 24-72 de ore de la completarea acestuia. Un curier desemnat de noi va prelua produsul returnat.
  • 3.3 Produsul returnat va fi supus unei verificări pentru a se verifica respectarea condițiilor de returnare și conformitatea cu legislația în vigoare. În cazul în care produsul îndeplinește criteriile, vom efectua restituirea sumei în termen de maximum 14 zile lucrătoare de la primirea produsului returnat.

4. Opțiuni de Restituire a Sumelor

  • Restituirea sumei se va face prin transfer bancar în contul IBAN specificat de client în Formularul de Retur sau în conformitate cu metoda de plată folosită la efectuarea comenzii inițiale, conform prevederilor legale.

5. Informații de Contact

  • Pentru orice întrebare puteți consulta secțiunea întrebări frecvente, în caz că nu găsești un răspuns, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la adresa contact@donna.ro, prin mesaj pe WhatsApp sau telefonic la numărul 0752 363 667. Echipa noastră îți stă la dispoziție și va fi bucuroasă să îți ofere asistență și informații suplimentare în concordanță cu legislația din România.
ACCOUNT
Lista de favorite
Lista de favorite
Autentificare
Creați un cont

Datele personale vor fi folosite pentru a-ți susține experiența pe acest site web, pentru a administra accesul la contul tău și pentru alte scopuri descrise în politică de confidențialitate.

Recuperarea parolei

Ai uitat parola? Te rog să introduci numele tău de utilizator sau adresa ta de email. Vei primi o legătură prin email pentru a crea o parolă nouă.

TOP
S-ar putea să vă placă..
COȘUL TĂU 0
VIZUALIZATE RECENT 0